سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون توانایى بیفزاید ، خواهش کم آید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:41 صبح

سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)


سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)


خرید سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


دکتر حلت صمیمانه رازهای موفقیت در ازدواج را با شما در میان می گذارد.
عاقلانه ازدواج کنید، عاشقانه زندگی کنید.
شوخی نیست، دهها سال، صدها ماه، هزاران روز، و میلیونها دقیقه باید به چشمهایش نگاه کنید، با او گفتگو کنید، از وجود یکدیگر لذت ببرید. واقعا شوخی نیست!
بیوگرافی دکتر احمد حلت:
احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامه ‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می 2006 مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت کند.او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیک‌های موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیک‌های موفقیت در کشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است. در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است. استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامه‌ها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.


فروشنده: سی دی وی دی سنتر


قیمت: 5,500 تومان


روش خرید: برای خرید سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمیناربزرگ ازدواج موفق(دکتراحمدحلت)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:41 صبح

سمینار آرامش و موفقیت ( استاد حورایی )


سمینار آرامش و موفقیت ( استاد حورایی )


خرید سمینار آرامش و موفقیت ( استاد حورایی )


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


دستیابی به آرامش و موفقیت مهمترین هدف متعالی هر انسان است. اما چگونه می توان در این عالم پر جنجال به این هدف رسید ؟ - بیان ریشه و عاملهای ایجاد تنش در زندگی - بیان اسرار دستیابی به تعادل و آرامش - بیان اصول آرامش و موفقیت از استاد سید محتبی حورایی - بیان علل ایجاد اظطراب و راههای مقابله با آن در دو سی دی بصورت فیلم VCD قابل استفاده در کامپیوتر و VCD


فروشنده: سی دی دریا


قیمت: 4,999 تومان


روش خرید: برای خرید سمینار آرامش و موفقیت ( استاد حورایی )، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمینار آرامش و موفقیت ( استاد حورایی )


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:41 صبح

آموزش های قبل و بعد از ازدواج


آموزش های قبل و بعد از ازدواج


خرید آموزش های قبل و بعد از ازدواج


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


اگر به دنبال همسر مورد علاقه خود هستید!
اگر به دنبال زندگی موفق و سالمی هستید!
اگر عاشق هستید!
اگر می خواهید عاشق شوید!
اگر خواستگار زیاد دارید !
اگر خواستگار ندارید !
اگر از زندگی به همسر خود راضی نیستین !
اگر میخواهید از زندگی با همسر خود لذت ببرید !
- دوران عقد و نامزدی
- دوران استقلال
- جهیزیه عروس
- انتظارات زوجین از یکدیگر
- شیوه های تامین ابراز وجود
- ارتباط کلامی میان زوجین
- نحوه برقراری ارتباط در خانواده
- هنر معیشت در زندگی
- زمان فرزند آوری
- وظایف دوران بارداری
- عوامل موثر در تربیت فرزند
- تربیت فرزند و نیازهای جسمی ، جنسی ، روانی و عاطفی
- تاثیر محیط در تربیت فرزند
- وظایف دوران بارداری
- عوامل موثر در تربیت فرزند
- تربیت فرزند و نیازهای جسمی ، جنسی ، روانی و عاطفی
- تاثیر محیط در تربیت فرزند
از زبان اساتید معروف
فروشنده: نوبتی


قیمت: 5,600 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش های قبل و بعد از ازدواج ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش های قبل و بعد از ازدواج


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:40 صبح

نرم افزار تقویت امواج مغز


نرم افزار تقویت امواج مغز


خرید نرم افزار تقویت امواج مغز



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


نرم افزار تقویت امواج مغز
شما هم می توانید یک شرلوک هولمز باشید!!!
آیا می دانید دلیل جذابیت جهانی آقای شرلوک هولمز چیست؟
تمرکز و دقت فوق العاده بر محیط اطراف و داشتن حافظه فوق العاده قوی
این راز جذابیت جهانی شرلوک هولمز است
با داشتن حافظه قدرتمند و تمرکز بالا همه را مبهوت توانایی خود خواهید کرد!
نظرتان راجع به شخصیتی با مشخصات زیر چیست؟
کسی که فقط با یک بار حضور در یک مهمانی تک تک افراد را با تمام مشخصات ظاهری و اسم و فامیل به خاطر می سپارد و در هر ملاقات دیگر بدون هیچ مشکلی آنها را به اسم صدا می زند
کسی که پیچیده ترین موضوعات علمی و فرمول های محض را به سرعت به ذهن می سپارد و با تکیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون می آید.
کسی که هر شماره و عددی ( شماره تلفن افراد ـ پلاک اتومبیل ـ شماره حساب ـ شماره سریال ها و ....) بلافاصله در ذهن خود بطور دائم ثبت میکند.
کسی که در هر ساعت تا 150 لغت جدید هر زبان بیگانه ای را برای همیشه به خاطر میسپارد! این یعنی یادگیری یک زبان جدید در هر ماه!
کسی که بدون نیاز به روخوانی از روی کاغذ ، ساعتها به طور منطقی و معنی دار سخنرانی میکند و همگان را مبهوت توان رهگیری اعجاب آور حافظه خود در یادآوری سریع موضوعات می نماید.
شما هم مانند یک حرفه ای آنگونه که انتخاب کرده اید دنیا را می بینید و حس می کنید
ما در این مجموعه روش کسب این تواناییها را به شما آموزش می دهیم
روش جذابیت با استفاده از تواناییهای ذاتی
4 cd
*بدون نیاز به ثبت در سررسید به طور دقیق ساعات قرار
ملاقات های خود را در ذهن خود مرتب و ذخیره نمائید.
مجازترین و عالی ترین دوپینگ حافظه و ذهن برای مطالعه! چیزی به زمان آزمون باقی نمانده است و تنها چیزی که می تواند عقب ماندگی را جبران کند ، سرعت بخشیدن به جذب مطالب توسط مغز است. این امر میسر نمی شود مگر مغز انسان به طور مستمر در حالت فوق هشیار و سرزندگی کامل فعالیت کند. اما امواج مزاحم و افکار و توهمات درونی وبیرونی به مغز مجال نمی دهند که ساعتی بیشتر در حالت فوق هشیاری باقی بماند. درنتیجه با وجودی که هنوز حدود چهارده هفته تا کنکور باقی است ولی در هر روز مغز بیشتر از یکساعت کشش درک سریع و جذب کامل مطالب را ندارد.چاره کار تحریک مغز و وادار سازی آن به ثبات در حالت فوق هشیاری است و این میسر نمی شود مگر با زبان خود مغز با مغز ارتباط برقرار کنید.
*بر اساس حافظه قوی خود نام و مکان دقیق خیابان و کوچه های
یک شهر بزرگ را در کمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید.
زبان مغز امواج مغزی است. وقتی انسان در حالت مطالعه و تمرکز شدید است، مغز او امواجی فوق العاده متفاوت با حالات بازی و خواب و استراحت و اضطراب از خود منتشر می کند. اگر ابزاری وجود داشته باشد که امواج لحظات هشیاری و مطالعه با تمرکز عالی را دوباره بازسازی کند و آن را به مغز برگرداند، مغز بلافاصله به حالت فوق هشیاری می رود. چرا که امواج به او چنین فرمانی را می دهند. نرم افزار بیوفیدبک همان ابزار جادویی بازخوراندن امواج دلخواه مغزی از طریق هدفون به مغز است. این نرم افزار که برای اولین بار با آموزش کامل فارسی و بدون قفل و همراه با هزاران موج آماده به بازار ایران عرضه شده ، تحولی شگرف را در حوزه یادگیری سریع و دستیابی به حافظه های فوق عادی باعث شده است.
*در کمترین زمان ممکن و ساعتی مانده به برگزاری آزمون
صدها پاسخ را به طور دقیق در ذهن خود جای دهید
*با تکیه بر حافظه خارق العاده خود و با اعتماد به نفس فوق العاده در
تمام فعالیت های ذهنی مقام و جایگاه اول را از آن خود سازید.
طرز کار این نرم افزار:
در عین سادگی فوق العاده و حیرت آور است. بانکی کامل از امواج مغزی حالات مختلف انسانی از مطالعه و یادگیری سریع گرفته تا تمرکزهای حیرت آور و مدیتیشن و آرامش و قدرت های شگرف ذهنی ، همگی با اندازه گیری دقیق امواج مغزی نمونه های شاهد انسانی در سراسر جهان توسط تیمی مجرب از صدها کارشناس و متخصص جمع آوری و به شکل مناسب نرم افزار تبدیل شده است. حال این شما هستید که حالت مورد نظر خود را از بین صدها حالت پیشنهادی نرم افزار انتخاب می کنید. با انتخاب وضعیت و حالت مطلوب ، شما هدفون را در گوش های خود گذاشته وبرای مدت مشخصی که نرم افزار تعیین می کند امواج تولیدی را به سوی مغز خود گسیل می دارید.
*پیچیده ترین موضوعات علمی وفرمول های محض را به سرعت به ذهن بسپارید
و با تکیه به حافظه فعال و غنی خود از بزرگترین آزمون های هوش سربلندبیرون آئید.
بعد از پایان تمرین به طرز معجزه آسایی تمام متابولیسم بدن شما ویژگی های آن حالت انتخابی را در خود منعکس می سازد و شما مانند یک حرفه ای آنگونه که انتخاب کرده اید دنیا را می بینید و حس می کنید. نرم افزار بیوفیدبک محصولی است بی نظیر که می تواند دلهره های ایام نزدیک کنکور را به یکباره در وجود شما محو سازد و ذهن آشفته و به هم ریخته و هراسان شما را چنان نظمی دهد که قدرت شگرف آن همه را حیرت زده سازد.این نرم افزار همراه آموزش کامل ویدئویی فارسی و بانک جامع امواج به طور کامل تقدیم مشتاقان و علاقه مندان به کار گیری فناوری های نوین یادگیری قرن بیست و یک می شود.
نرم افزار بیوفیدبک مجموعه ای است که کاربرد آن فقط محدود به حوزه یادگیری سریع و تمرکز فوق عادی نمی شود و با آن می توان حالت های روحی و جسمی مختلف از مدیتیشن های عمیق گرفته تا قدرت های جسمی مافوق طبیعی را تجربه کرد. گستره امواج موجود در بانک نرم افزار آنقدر وسیع است که شما را حیرت زده خواهد کرد. بسیاری از آهنگسازان با استفاده از امواج متنوع موجود در این نرم افزار در بخش های مختلف آهنگ هایی که می سازند از امواج مناسب حالت القایی خود استفاده می کنند و جذابیتی جادویی را به موزیک خود می بخشند. کنترل کارکرد و کارآیی مغز با امواج ساطع خود مغز یکی از سالم ترین و موثرترین و در عین حال حیرت انگیز ترین شیوه های تقویت ذهن در کشورهای پیشرفته محسوب می شود.
با این شیوه درحداقل زمان قابل تصور می توان ده ها زبان جدید را یاد گرفت و به هزاران مهارت جسمی و ذهنی تازه مسلط شد. حوزه کاربرد امواج مغزی هر روز در حال گسترش است. به جای خواندن و تکرار کردن فقط کافی است ببینید با آلبوم آموزش ویدئویی تکنیک تقویت حافظه مبتنی بر تجسم ذهنی چند حسگری موفقیت MSMI=Multi Sensory Mental Imagery شما می توانید به خارق العاده ترین حافظه عالم دست پیدا کنید. و همه را مبهوت توان خارق العاده خود نمائید
*بر اساس حافظه قوی خود نام و مکان دقیق خیابان و کوچه های
یک شهر بزرگ را در کمتر از دو ساعت به خاطر بسپارید.
این مجموعه در 4 عدد سی دی با بهترین کیفیت ممکن عرضه می شود


فروشنده: عصر شاپ1


قیمت: 7,900 تومان


روش خرید: برای خرید نرم افزار تقویت امواج مغز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید نرم افزار تقویت امواج مغز


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:40 صبح

سمینار توانگران اینگونه می اندیشند( دکتر حلت)


سمینار توانگران اینگونه می اندیشند( دکتر حلت)


خرید سمینار توانگران اینگونه می اندیشند( دکتر حلت)



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


انسانی قوی و موفق است که بتواند خود را با شرایط وفق دهد
پول برای انسانهای توانگر هدیه ای از سوی خداوند است .
شما ثروتمند متولد شده اید فقط باید در خود خلوص ایجاد کنید تا برکاتش را ببینید
فقر و ثروت هر دو نشات گرفته از ذهن ماست
نقطه عطف موفقیت از لحظات بحران شروع می شود
زندگی نامه استاد احمد حلت :
احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می 2006 مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت کند.
او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیک‌های موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیک‌های موفقیت در کشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است.
در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است.
استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامه‌ها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.
- تقدیم به آنانکه خواهان رسیدن به تمامی آرزوهایشان هستند . . .


فروشنده: سی دی دریا


قیمت: 6,666 تومان


روش خرید: برای خرید سمینار توانگران اینگونه می اندیشند( دکتر حلت)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمینار توانگران اینگونه می اندیشند( دکتر حلت)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:40 صبح

هیبنوتیزم درمانی (طب جایگزین)


هیبنوتیزم درمانی (طب جایگزین)


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


این فیلم مستند در مورد هیبنوتیزم و استفاده از آن در درمان می پردازد.
alternative therapies Hypnotherapy
هیبنوتیزم درمانی
جادوی هیبنوتیزم
بیش از نیم میلیون نفر از مردم بریتانیا از هیپتوتراپی (هیبنوتیزم درمانی) استفاده می کنند.
بعضی ها ادعا می کنند که هیپتوتراپی به ترک سیگار کمک می کند یا باعث لاغر شدن می شود با تلقین در اینکه شما از غذایی که خیلی دوست دارید و باعث چاغی شما می شود ، تنفر پیدا کنید.
استفاده از قدرت ضمیر ناخوداگاه مغز برای ترک عادات بد، کاهش وزن و...
کشیدن دو عدد دندان بدون بی حسی با قدرت هیبنوتیزم..
مستندی بسیار بسیار شگفت انگیز
دوبله فارسی
یک عدد DVD


فروشنده: خرگوش دات آی آر


قیمت: 2,900 تومان


روش خرید: برای خرید هیبنوتیزم درمانی (طب جایگزین)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید هیبنوتیزم درمانی (طب جایگزین)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:40 صبح

آئین بهتر زیستن


خرید آئین بهتر زیستن


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


بررسی مسائل مختلف روانشناسی شامل: خصوصیات مردان در قیاس با زنان، مراسم خواستگاری و انتخاب همسر، تیپ شناسی زنان و مردان، شیوه کمک به فراگیری فرزندان و... توسط دکتر مجد( روانپزشک و استاد دانشگاه)
تعداد : 10 سی دی
آشنایی با دکتر مجد
نام ونام خانوادگی : دکتر میرمحمد ولی مجد تیموری ( دکتر مجد )
مدرک تحصیلی : دکترا - تخصصی پزشکی
رشته تخصصی : روان پزشکی ( فوق تخصص در درمانهای غیر دارویی در روانپزشکی )
دانشگاه محل تحصیلی : دانشگاه علوم پزشکی ایران
شماره نظام پزشکی : 6681
خدمات : روانپزشکی - بهداشت روانی - مشاوره ازدواج - رواندرمانی - گروه درمانی - کلاسهای مشاوره ازدواج - روانشناسی زن و مرد - مسائل و مشکلات جنسی - روابط اجتماعی
دکتر مجد کتابها ، سی دی ها و کاست جهت آموزش و ارائه مشاوره در زمینه های مختلف به رشته تحریر در آورده اند که از آن جمله کتاب و سی دی های آئین بهتر زیستن می باشد.
تعداد : 10 سی دی
فروشنده: سی دی دریا


قیمت: 15,500 تومان


روش خرید: برای خرید آئین بهتر زیستن، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آئین بهتر زیستن


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:40 صبح

سمینار "گفتگو با نا شناختنی(خدا)"( دکتر حلت)


سمینار


خرید سمینار



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


سمیناری دیگر از دکتر حلت( بنیانگذار باشگاه خنده در ایران) که 10 کلید طلایی برای ارتباط با نا شناختنی(خدا) را ارائه می نماید.
این سمینار با ارائه 10 کلید طلایی برای ارتباط و گفتگو با خدا درهای جدیدی در این زمینه به روی شما باز می نماید تا با انجام آنها به این مهم دست پیدا کنید. بعضی ازکلیدهای ارائه شده در این سمینار به قرار زیر است:
• رابطه با خویشتن
• دل کسی را در زندگی نشکستن
• ساقی هر چه ریزد از لطف اوست
• و ...
بیوگرافی دکتر احمد حلت:
احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامه ‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می 2006 مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت کند.او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیک‌های موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیک‌های موفقیت در کشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است. در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است. استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامه‌ها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.


فروشنده: سی دی وی دی سنتر


قیمت: 4,500 تومان


روش خرید: برای خرید سمینار "گفتگو با نا شناختنی(خدا)"( دکتر حلت)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمینار


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:40 صبح

سمینار بزرگ ابر یادگیری( دکتر احمد حلت)


سمینار بزرگ ابر یادگیری( دکتر احمد حلت)


خرید سمینار بزرگ ابر یادگیری( دکتر احمد حلت)



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


دکتر حلت در این سمینار، رازهای و روشهای یادگیری بسیار موثری را برای به خاطر سپردن بهتر مفاهیم، اطلاعات، ارقام و فرمول ها و... آموزش می دهد.
"ثروت واقعی تو میزان آگاهی توست"
شما با دیدن این سمینار قادر خواهید بود:
• یک عدد 100 رقمی را در کمتر از 5 دقیقه به خاطر بسپارید
• خیلی آسان نام ها و چهره ها را به خاطر بسپارید
• به راحتی 200 سماره تلفن را در یاد داشته باشید
• روشی فوق تصور برای حفظ کردن فرمول های دشوار بیاموزید
• می توانید یک صفحه را در یک دقیقه بخوانید و به خاطر بسپارید
بیوگرافی دکتر احمد حلت:
احمد حلت در 17 بهمن 1341 در یکی از مناطق مرکزی شهر تهران به دنیا آمد. در رشته ریاضی و فیزیک فارغ التحصیل و جهت تحصیل در علوم روان شناسی وارد دانشگاه شد. پس ا ز آن در دانشگاه علامه طباطبایی رشته علوم ارتباطات و روزنامه ‌نگاری را به پایان برد. سپس موفق شد در اردیبهشت ماه 1384/ می 2006 مدرک دکترای روان‌شناسی بالینی خود دریافت کند.او در سال 1368 برای اولین بار و به صورت رسمی به آموزش تکنیک‌های موفقیت در کنار آموزش تندخوانی پرداخت. ایشان نام خود را به عنوان اولین ایرانی آموزش دهنده راهکارهای موفقیت در ایران و خاورمیانه ثبت نمود، و تاکنون بیش از دو میلیون نفر تحت آموزش مستقیم تکنیک‌های موفقیت در کشور قرار گرفته‌اند. حلت در سال 1377 به انتشار مجله موفقیت پرداخت. مدیر مسوول و صاحب امتیاز ماهنامه موفقیت اینک رهبری تیم موفقیت ایران را عهده‌دار است. در اغلب شهرها و دانشگاه‌های مهم کشور به ارائه سمینارهایی تحت عناوین مختلفی که در ادامه آمده، اقدام نمود. حلت همواره در فکر نوآوری و خلاقیت بوده و موسسه فرهنگی همه راز موفقیت نیز از جمله موسسات تحت سرپرستی ایشان با هدف گسترش فرهنگ مثبت‌نگری و موفقیت است. استاد حلت طرح جهانی دهکده موفقیت را در فروردین ماه 1380 به مردم خوب کشورمان هدیه داد. او معتقد است روزی دهکده جهانی موفقیت به بزرگترین مرکز تحقیقاتی جهان تبدیل خواهد شد و البته این حق مسلم ایرانیان است. استاد حلت بیش از 200 برنامه در شبکه جهانی جام جم ارائه نمود و در این برنامه‌ها به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف جهان رازهای کسب موفقیت و شادابی در زندگی را آموزش داد. او محبوبیت چشمگیری در این برنامه‌ها پیدا کرد. تا جایی که به عنوان کارشناس منتخب شبکه جهانی جام جم انتخاب شد. هدف اصلی استاد ترویج و اشاعه فرهنگ مثبت‌نگری در جامعه است. او معتقد است به راز بزرگ موفقیت و قدرت دست یافته که مصداق آیه و اما بنعمت ربک فحدث آن را با خلوص نیت در اختیار هم میهنان عزیزش قرار می‌دهد.
ارائه محصولات با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب و با کیفیت و همچنین گارانتی تعویض محصولات نشان از اهمیت رضایت مشتری در نزد ما می باشد.


فروشنده: سی دی وی دی سنتر


قیمت: 5,500 تومان


روش خرید: برای خرید سمینار بزرگ ابر یادگیری( دکتر احمد حلت)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سمینار بزرگ ابر یادگیری( دکتر احمد حلت)



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:40 صبح

تشخیص و درمان اختلالات یادگیری - خواندن ( دکتر مصطفی تبریزی


تشخیص و درمان اختلالات یادگیری - خواندن ( دکتر مصطفی تبریزی )


خرید تشخیص و درمان اختلالات یادگیری - خواندن ( دکتر مصطفی تبریزی )


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک


تعدادی زیادی از دانش آموزان مقاطع ابتدایی ،راهنمایی ودبیرستان در یادگیری خواندن دچار مشکل هستند وبا این که به اندازه دیگر دانش آموزان و هم کلاسی های خود تلاش می کنند پیشرفت مورد انتظار را ندارد .
اقداماتی که آموزگاران برای پیشرفت بیشتر آنان انجام می دهدند غالبا به شرح زیر می باشد .
1- پند واندرز به دلنش آموزان برای فعالیت درسی بیشتر
2- متوجه نمودن دانش آموزان به نقش خواندن در کاربردهای زندگی آنان (اصل اهمیت )
3- آگاه ساختن دانش آموزان از این که خوشبختی آیینده آن ها در گرو پیشرفت تحصیلی است
4- سرزنش ومؤاخذه دانش آموز
5- مقایسه دانش آموزبا سایر دانش آموزان به منظور تحریک او به فعالیت بیشتر
6- نسبت دادن صفاتی مانند تبلی ، بی استعدادی ، بی مسئولیتی به دانش آموز
7- ونظایر عنوان های فوق ...
برای درمان اختلال یادگیری ریاضی چه باید کرد؟
متاسفانه جواب کوتاه ،خلاصه وفراگیری برای این سوال وجود ندارد زیرا نه تمام دانش آموزان کاملا مشابه یکدیگرند ونه مشکلات آنها لزوما همسان است. بدیهی است باید برای درمان اختلال یادگیری خواندن اقدماتی انجام داد که ما اینجا بعنوان گام از آنها نام می ریم .
اولین گام : باید از طبیعی بودن دانش آموزان مطمئن شویم (کودک فاقد عقب ماندگی ذهنی وضایعه مغزی بوده وبه لحاظ روانی عادی باشد.
دومین گام : اگر کودک ضایعه مغزی ندارد وبه لحاظ هوشی وروانی نیز طبیعی است ،پس چه دلایلی وجود دارد که در خواندن با همسالان خود متفاوت باشد؟
سومین گام برنامه باز پروری : این کار با تنظیم پرسشنامه ها صورت می پذیردکه با جواب بلی یا خیر توسط مربی ارزیابی می شود.
در اینجا پاسخی که با خیر مشخص میشود از مواردی است که مربی باید برای باز پروری آن اقدام نماید.
چهارمین گام : برنامه آموزشی بر اساس موارد ناتوانی کودک طرح کنیم
فروشنده: سی دی دریا


قیمت: 6,666 تومان


روش خرید: برای خرید تشخیص و درمان اختلالات یادگیری - خواندن ( دکتر مصطفی تبریزی )، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تشخیص و درمان اختلالات یادگیری - خواندن ( دکتر مصطفی تبریزی )


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


<      1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ