سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 89 مرداد 13 , ساعت 12:41 صبح

چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی


چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی


خرید چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته کتاب الکترونیک زیردسته روانشناسی


چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی
با این مجموعه به یک هیپنوتیزم کاملا واقعی بروید!!!
آموزش صددرصدعملی خودهیپنوتیزم و یوگا
این مجموعه بی نظیر هیچگاه بطور گسترده منتشر نشده و احتمالا به خاطر عدم آشنایی کافی به این علم قدیمی اما ناشناخته منتشر نخواهد شد البته ما بر آن شده ایم که قدمی هر چند کوچک در این راه برداشته باشیم و بتوانیم بیش از پیش مردم را با این علم آشنا کنیم.
این مجموعه شامل گرانبها ترین کتابها و پکیج خود هیپنوتیزم
ابتدا محصول را دریافت کنید سپس هزینه آن را پرداخت نمایید
درحال حاضرکلاسهایی توسط برخی اشخاص سودجود وبصورت انحصاری وغیرمجاز دایرشده که قیمت هردوره اولیه آن یک میلیون تومان می باشد که چیز چندان عملی درآنها آموزش داده نمی شود.پس قدر این جزوه را بدانید و فرصت های زندگی رابیهوده ازدست ندهید!!!
در بسیاری از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته مانند آلمان و روسیه آموزش را بر مبنای هیپنوتیزم قرار داده و هیپنوتیزم را پلی برای رسیدن به یافته های جدید دیده اند زیرا آنان معجزه هیپنوتیزم را درک کرده و سعی در گسترش آن دارند .
البته نیاکان ما از این علم بی بهره نبوده اند چنانکه دانشمندان و شاعران و عارفان زیادی که اکثرا با این علم نا آشنا بوده اند ولی از آن استفاده می کرده اند ظهور یافته اند .
وقتی حضرت علی (ع) در یکی از جنگ ها در پایشان تیری اصابت کرده بود اطرافیان ایشان تنها راه خارج کردن تیر از پایشان را به خاطر درد شدید آن موقع نماز خواندن ایشان دانستند زیرا آنقدر ذهن خویش را متوجه و متمرکز به خداوند می کردند که متوجه اتفاقات اطراف خود نمی شدند و بدین ترتیب تیر را خارج ساختند و هیپنوتیزم یعنی تمرکز فوق العاده ذهن و فکر واین راز و نیاز عمیق با خداوند نوعی هیپنوتیزم است که شاید از آن غافل شده ایم .
در این بسته شما خواهید آموخت که هنگام نماز خواندن چگونه تمام حواس خود را متوجه راز و نیاز با خداوند کنید و برای لحظاتی از قید مادیات دنیا رهایی یابید.
در این بسته منحصربفرد گفته های راجع به خود هیپنوتیزم در حدود 7 ساعت و راههای رسیدن به هیپنوتیزم و به عمیق فرو رفتن خواب که نتیجه آن تمرکز فوق اعاده ذهن است و یک سی دس حدود 80 دقیقه که با گوش دادن به آن یک هیپنوتیزم واقعی را تجربه خواهید کرد وبه همراه آن جزوه های هم راجع به خود هیپنوتیزم ویرایش شده است.
نسخة این اعجاز حیرت‌انگیز را که حاصل سال‌ها پژوهش و آزمایش و تفکر صدها دانشمند، فیلسوف، عارف و پزشک عالیقدر است دراین مجموعه آموزشی بیابید!
قصد ما انتفاع مادی نیست. ما بیش از هرچیز اشتیاق داریم شما را در آرامش و نیکبختی خود شریک سازیم وهمراه با شما خوشبختی را احساس کنیم.
عمل کردن به این مجموعه کمک فوق العاده‌ای می‌کندتا بتوانید خود را براحتی هیپنوتیزم کنید، زیرا دراین مجموعه عملی اسرارخود هیپنوتیزم ویوگا به سادگی آشکار و بیان شده است.
یادمان نرود هیپنوتیزم یعنی تمرکز فوق العاده ذهن
و این بدین معنی است که انسان با تمرکز ذهن و فکر قادر است هر کار ناشدنی را به نتیجه برساند
به همراه این بسته هدایائی به عنوان اشانتیون تقدیم حضورتان میشود
1- پنجاه موزیک بیکلام آرام بخش
2-شصت کتاب الکترونیکی بینظیر و جالب و کمیاب در زمینه های هیپنوتیزم-یوگا-عرفان-علوم غریبه-دعانویسی-انواع دعاهای کمیاب تاثیر گذار
3-بیش از 100 تصاویر فوق العاده زیبا و آرام بخش برای صفحه دسک تاپ
قیمت این مجموعه ارزشمند فقط 15000 تومان
ابتدا محصول را دریافت کنید سپس هزینه آن را پرداخت نمایید
فروشنده: این فروش


قیمت: 25,000 تومان


روش خرید: برای خرید چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید چگونه خود را عمیق هیپنوتیزم کنیم100% عملی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ